Asiakkaamme

Pienikin asiakas on tärkeä meille

Asiakkaidemme arkipäivää.

Asiakkainamme on sekä suurempia kotimaisia yrityksiä että pienempiä muutaman työntekijän toimistoja. Meille on karttunut mittava kokemus monenlaisista toimintaympäristöistä. Ja toimiva käytäntö puhuu puolestaan.

Tyypillisesti asiakassuhteen alkuvaiheessa kartoitetaan yhteistyössä asiakkaan kanssa olemassa olevat järjestelmät ja analysoidaan, mitkä ovat kriittiset tekijät asiakkaan liiketoiminnassa ja mitä asiakas tarvitsee. Tämän pohjalta voidaan luoda uusi, asiakkaan tarpeisiin parhaiten soveltuva kokonaisuus.

Kun yksityiskohdista on sovittu, käynnistyy uusien järjestelmien käyttöönoton tekninen suunnittelu. Valmistelevat työt, kuten palvelin- ja verkkolaitteiden asennukset tehdään etukäteen asiakasta häiritsemättä. Varsinainen käyttöönotto toteutetaan asiakkaan toimitiloissa viivyttelemättä ”avaimet käteen” -periaatteella ja parannukset järjestelmien käytettävyydessä näkyvät hyvin nopeasti. Yrityksen arki ei häiriinny ja työntekijät voivat keskittyä omiin töihinsä.

Näkyvin osa yhteistyöstämme asiakkaiden kanssa on käyttäjätuki. Yhdessä taustalla tapahtuvan ylläpidon kanssa se muodostaa pitkäaikaisimman osan asiakassuhteistamme, joista osa on jatkunut jo yli kymmenen vuotta.

Asiakkainamme on useita eri alojen johtavia asiantuntijaorganisaatioita. Yhteistä heille kaikille on vaatimus tietotekniikan moitteettomasta toimivuudesta ja tyytyväisyys palveluumme!